Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk.
Menü

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Kérjük figyelmesen olvassa el jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF). A vásárlással egyidejűleg a Megrendelő nyilatkozik arról, hogy az ÁSZF -et megismerte és annak minden pontját magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Megrendelő által a vásárlás során elfogadott ÁSZF iktatásra nem kerül, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, amelyet rendszerünkben elektronikusan nyilvántartunk. A weboldal működésével, a rendelés és szállítás általános folyamatával kapcsolatosan itt, valamint vevőszolgálatunkon (Tel: 06 20 227 1027, e-mail: info@fittkamra.hu) tájékozódhat. Amennyiben nem ért egyet és nem fogadja el jelen ÁSZF -et, úgy kérjük, hogy ne vásároljon a weboldalról.

 

Irányadó jog

A Weboldal általános szerződési feltételei a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadóak, így különösen:
• az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII tv.,
• az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.;
• az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: Ptk.);
• a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet;
rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadóak.

Szerződő Felek

Az ÁSZF az alábbi Felek között jön létre határozatlan időre:

A Szolgáltató:

Cégnév: ETALON BUSINESS Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített cégnév: ETALON BUSINESS Kft.
Székhely: 4262 Nyíracsád, Nyíl u. 19.
Képviselője: Bálega Egon ügyvezető
Cégjegyzékszám: 09 09 028355
Adószám: 25804021209
Közösségi adóm: HU25100750
Telefonszám: +36 30 627 1282
E-mail: info@fittkamra.hu
Weboldal: www.fittkamra.hu
a továbbiakban, mint Szolgáltató

A Megrendelő:

Az a természetes vagy jogi személy, szervezet, aki a Weboldal-szolgáltatást Magyarország területén veszi igénybe, azaz a Weboldal internetes felületén keresztül árut rendel, vásárol. A továbbiakban: Megrendelő.

A Szállító Fuvarozó/Szállítmányozó:
A Szolgáltató az áru fuvarozását fuvarozó, illetve szállítmányozó szolgáltató igénybevételével végzi. A fuvardíjat, illetve szállítmányozási költségeket közvetített szolgáltatásként, a fuvarozó, illetve szállítmányozó mindenkor hatályos díjszabása szerint számítja fel.

A fuvardíj pontos összegéről a megrendelést megelőzően a Szolgáltató honlapján tájékoztatja a Megrendelőt.

Fuvarozó/Szállítmányozó:

DPD Hungária Kft. (1134 Budapest, Váci út 33. 2. emelet, adószám: 13034283241, Cgj: 01 09 888141 (Továbbiakban: Futárszolgálat )

A Fuvarozó/Szállítmányozó áruinkat a saját általános szerződési feltételeik alapján szállítják.

Az ÁSZF célja

A Szolgáltató által meghatározott ÁSZF célja, hogy:
• részletesen szabályozza a Weboldal termékei és azok vásárlásával kapcsolatos feltételeket;
• a Szolgáltató és a Megrendelő szerződéses jogait és kötelezettségeit;
• és egyéb, a Weboldal-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

Az ÁSZF nyelve

A szerződés nyelve: magyar.

Az ÁSZF tárgyi, területi és időbeli hatálya

 

Az ÁSZF kiterjed:

• minden olyan „elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra”, amelyet a Szolgáltató a weboldalon keresztül nyújt a Megrendelők részére; továbbá
• ehhez kapcsolódóan a Szolgáltató és Megrendelő jogaira, kötelezettségeire.
• továbbá a Weboldal működésének minden lényeges paraméterére;

Jelen szerződés teljesítésének helye – függetlenül a Megrendelő honosságától és a fuvarozás, szállítmányozás helyétől – a Szolgáltató székhelye.

 

Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szolgáltató által a weboldalon nyilvánosságra hozatalától, a visszavonásig hatályos.

Az ÁSZF elfogadása a Megrendelő részéről

 

Megrendelő a megrendeléssel egyidejűleg nyilatkozik arról, hogy jelen ÁSZF rendelkezéseit a megrendeléskor megismerte, és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el.

 

A Weboldal-szolgáltatás igénybevétele

Szolgáltató a Megrendelő részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Weboldal-szolgáltatást.

A szolgáltatás igénybevétele
 

A megrendelések leadása a Weboldalon kizárólag elektronikus úton lehetséges a www.fittkamra.hu weboldalon.
A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza, azonban nem tartalmazza a fuvardíjat, szállítmányozás költségét.
Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.
A honlapon feltüntetett termékek csak a Szolgáltató által megjelölt célra használhatóak.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a termék eltérő célú használatából fakadó valamennyi kárért.

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, indoklás nélkül. Ebben az esetben Megrendelő elállhat a szerződéstől.


Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli, kivéve ha a Szolgáltató előzetesen vállalta a szállítás költségét. Szolgáltató a csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén indítja el! Az ellenszolgáltatás átutalással történő teljesítése csak a számla megküldése után, a számla sorszámának megjelölésével lehetséges.

A szerződés létrejötte

Általános jellemzők:

A megrendelés akkor jön létre, amikor a Megrendelő a megrendelést végső formájában jóváhagyja, az internetes felületen a Szolgáltató részére elküldi. A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak valódiságának vagy értelmezhetetlenségének ellenőrzése során, a megrendelés adatait törölje, és a feladott megrendelést érvénytelennek minősítse. A Szolgáltató a szerződést nem iktatja, nem tárolja, A Szolgáltató magatartási kódexet nem alkalmaz, jelen ÁSZF magatartási kódexnek nem minősül, Szolgáltató abban nem vesz részt.

 

Megrendelés, vásárlás:

A megrendelés az internetes felületen kijelölt gomb („Megrendelem”) aktiválásával történik. A szerződés akkor jön létre, ha a megerősítést követően a Megrendelő visszaigazoló e-mail-t kap a rendelésről.

Amennyiben Szolgáltató a megrendeléstől számított, legkésőbb 48 órán belül nem igazolja vissza Megrendelő részére a megrendelés tényét, úgy a szerződést létre nem jöttnek kell tekinteni.

Megrendelés módosítása, törlése:

A Megrendelést leadását követően a Szolgáltató díjmenetesen lehetőséget biztosít a rendelés módosítására. A megrendelést az info@fittkamra.hu email címre küldött nyilatkozattal módosíthatja Megrendelő.

A Megrendelő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Fizetési feltételek:

Megrendelő a vásárolt áru ellenértékét a Futárszolgálat munkatársának az áru átvételekor készpénzben (utánvét), a Futárszolgálat partnere által biztosított fizetési lehetőségek egyikén, vagy online bankkártyás fizetéssel (Barion) teljesítheti. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A Futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad. Szolgáltató részteljesítést nem vállal, a Futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el! Amennyiben a rendelés átvételét Megrendelő megtagadja, Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Megrendelő, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse egyéni mérlegelés alapján.

Sikertelen kézbesítés esetén:

Általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a Szolgáltató minden esetben érvénytelennek nyilvánítja és törli.

A Megrendelő jogai, kötelezettségei

Az elállás joga

Megrendelő a vásárlástól, a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 napon belül – figyelemmel a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet 20-22. §-ára – indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban a Megrendelő nevének feltüntetésével Megrendelő saját költségén kell a Szolgáltató címére (Etalon Business Kft., 4262 Nyíracsád, Nyíl u. 19.) visszajuttatnia. Szolgáltató a Megrendelő által kifizetett vételárat az elállást követő 14 napon belül visszatéríti.

Szolgáltató azon írásbeli elállási nyilatkozatokat fogadja, amely alapján, Megrendelő személye és megrendelés egyértelműen beazonosítható. Javasoljuk a jelen ÁSZF mellékleteként csatolt minta alkalmazását.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Megrendelőnek kell viselnie. Utánvéttel visszaküldött csomagot a Szolgáltató nem vesz át.

A Megrendelő, elállás esetén, a csomagot haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles visszajuttatni Szolgáltató részére.

A Szolgáltató kizárólag teljesen sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és minőségében, értékében megtartott, nem csökkent termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a teljes vételárat. Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette.

A Szolgáltató esetleges kára

Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Szolgáltató követelheti a Megrendelőtől.

Szolgáltató a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tart.

Szavatosság

A megrendelt termékekre a Ptk. 6:159. § szabályai szerint Szolgáltató kellékszavatosságot vállal. Hibás teljesítés esetén Megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja Szolgáltatót. Hibás teljesítés esetén a megrendelést a Ptk. 6:159. § meghatározott szavatossági sorrend szerint Szolgáltató: – elsősorban kicseréli – ha a cserére nincs mód, úgy Megrendelő választása szerint árengedményt ad, vagy Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.
Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik.

Panaszkezelés


Reklamáció esetén a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint járunk el. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal – vásárlóink érdekeit szem előtt tartva – járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Vásárlói panaszát Társaságunkhoz az alábbi elérhetőségeken tudja benyújtani:

Postai úton: Etalon Business Kft. 4262 Nyíracsád, Nyíl u. 19.

E-mail: info@fittkamra.hu

Társaságunk vásárlói panasz esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései alapján jár el, a reklamációt a bejelentést követő 30 munkanapon belül kivizsgálja.

Az írásbeli panaszt Társaságunk a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt, a panaszos által megadott elérhetőségen.

Társaságunk a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén Társaságunk írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás arra is kiterjed, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Abban az esetben, ha Ön panaszával békéltető testülethez fordul, a békéltető testület eljárásában Társaságunkat együttműködési kötelezettség terheli.

A Vásárló kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

Nyíracsád Önkormányzat Jegyzője

Cím: 4262 Nyíracsád, Petőfi tér 8.

Telefon: 52/206-001

Email: onkormanyzat@nyiracsad.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.

Tel: 06-42-504-397, 06-42-500-694

Ügyfélfogadás:

Hétfő- Csütörtök: 8.00-16.30-ig

Pénteken: 8.00-14.00-ig

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: Nyíregyháza, Széchenyi u. 2, 4400

Telefonszám: (06 42) 420 180

Felhívjuk figyelmét, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a fogyasztó kérelmére indulhat.

Benyújthatja panaszát Európai Bizottság online vitarendezési platformjára is. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja a következő linken érhető el: Európai Bizottság online vitarendezés

 

Társaságunk nem tartozik semmilyen, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex hatálya alá.

Adatvédelem, adatbiztonság


Adatvédelmi nyilatkozat:

A Szolgáltató a megrendelés során megadott személyes adatokat, a mindenkor hatályos adatvédelmi irányelvei alapján kezeli. Az adatvédelmi irányelvek a www.fittkamra.hu  weboldalon érhetők el.

Kérjük, hogy megrendelés előtt, minden esetben olvassa el!

Megrendelő a Megrendelem gomb megnyomásával feltétlenül és visszavonhatatlanul kijelenti, hogy az ÁSZF-et, az Adatvédelmi tájékoztatót elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismerte el.

 

Személyes adatok módosítása:

Megadott személyes adatait a Megrendelő, a Szolgáltatótól kérheti a módosítást vagy a végleges törlést e-mailben vagy telefonon.

Az ÁSZF módosítása

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF -et részben vagy egészében bármikor módosítsa.

A szerződésre a megrendelés időpontjában hatályos ÁSZF az irányadó.

A mindenkor hatályos ÁSZF-en kívül a Szolgáltató honlapján közzéteszi valamennyi hatályon kívül helyezett ÁSZF-et is.

A Szolgáltató

Záró rendelkezések

A szerződés megszűnése

Megrendelő bármikor kérheti regisztrációja törlését, amelyet a Szolgáltató a Megrendelő személyazonosságának igazolása után tudomásul vesz, és a Megrendelő Weboldal-használati lehetőségét megszünteti, regisztrációját törli. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a Megrendelő jelen ÁSZF rendelkezéseit nem tartja be, a szerződést egyoldalúan felmondja. Szolgáltató felhívja Megrendelő figyelmét, hogy a szerződés megszűnése után is tárolja a Megrendelő korábbi megrendeléseit és a kiállított adóügyi bizonylatokat, számlákat, amelyen Megrendelő adatai szerepelnek, tekintettel az adóügyi jogszabályok előírásaira.

Online Pénztárca

Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

Záró rendelkezések

Felek jelen szerződés teljesítésére kikötik a magyar jog szerinti illetékességi és hatásköri szabályok szerinti rendes bíróság illetékességét és hatáskörét.

Felek jogügyletére kizárólagosan a hatályos magyar jog szabályait kötik ki.

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben Magyarország vonatkozó jogszabályai az irányadóak.

Nyíracsád, 2020. január 07.

 

Keresés